Meny
21569812

Profesjonell eller installatør?

Oppdag dine personlige fordeler
  • Opptil 5 års garanti

  • 10000+ produkter

  • Firma: Kjøp nå betal senere

 Lampedirekte ALL-IN Garanti

Lampedirekte tilbyr den eksklusive Lampedirekte All-In Garanti. Denne garantien forsikrer deg om at din belysning vil fungere i denne perioden. Ingen skjulte kostnader, ingen skjulte vilkår, bare noen enkle regler:

 

Lampedirekte All-In Garanti periode

Perioden for Lampedirekte All-In garanti for hvert produkt er nevnt tydelig på produktsiden. Garantien er angitt i år, og er uavhengig av antall timer for bruk i denne perioden. Garantiperioden starter fra fakturadato.

Du må bruke produktet under “normale” forhold

  • Du må bruke produktene som anbefales på vår hjemmeside, boksen og / eller manualen.
  • Temperaturen i omgivelsene må være mellom -20⁰C og + 30⁰C for LED-pærer.
  • Temperaturen i omgivelsene må være mellom -30⁰C og + 45⁰C for LED rør og alle andre pærer.
  • Luftfuktigheten må være under 80%.
  • Det bør være 10 mm mellom lyspære / armatur.
  • Du kan skru av / på produktet maksimalt 50.000 ganger.
  • Spenningen kan ikke variere mer enn 10% fra 230V.
  • Vi refunderer ikke noe tap av penger eller annen virksomhet enn kostnaden for de enkelte pærer eller armatur, som er kjøpt fra oss. For eksempel: installasjonskostnader (arbeidstid og kostnader ved leie av heiser osv) er ikke omfattet av Lampedirekte All-In garantien

 

Hva er ikke inkludert i Lampedirekte All-In Garanti?

  • Vi refunderer ikke noe tap av penger eller annen virksomhet enn kostnaden for de enkelte pærer eller armatur, som er kjøpt fra oss. For eksempel: installasjonskostnader (arbeidstid og kostnader ved leie av heiser osv) er ikke omfattet av Lampedirekte All-In garantien

 

Hvordan gjøre du krav på Lampedirekte All-In garantien? 

  • Bare send oss en e-post med en kopi av faktura eller ordrenummeret og bilder av lampene du ønsker å fremsette krav på (i bruk og et klart bilde av produksjonskoden)Deretter vil vi kontrollere fakturadatoen og sender deg nye produkter innen 24 timer. Dette er løftet fra Lampedirekte All-In garantien.

 

Hvor kan jeg sende inn en klage?

  • På Lampedirekte gjør vi alt vi kan for å hjelpe deg på den best mulige måte. Hvis du har en klage på en bestilt ordre og / eller service, vil vi gjerne høre fra deg personligt om, hvordan vi kan hjelpe deg med dette. Hvis klagen gjelder en ordre, kan du sende den inn enkelt og raskt via din personlige konto. Du kan også nå oss via telefon eller e-post, hvoretter du vil motta svar innen 14 dager.

 

Er du ikke fornøyd med behandlingen av klagen din?

  • Hvis du ikke er fornøyd med behandlingen av klagen din fra Lampedirekte, kan du sende inn klagen din til den norske forbrukerrådet 

 

 

FAQ


 

Hva er Lampedirekte All-In Garanti?

Lampedirekte tilbyr den eksklusive Lampedirekte All-In Garanti. Denne garantien forsikrer deg om at din belysning vil fungere i denne perioden. Ingen skjulte kostnader, ingen skjulte vilkår, bare noen enkle regler:.

Hvor mye koster garantien?

Garantien er alltid inkludert i prisen. 

Hvor lenge varer garantien min?

Varigheten på Lampedirekte All-In Garanti avhenger av hvilket produkt du kjøper. Garantien kan være opptil 7 år. Antall brukstimer blir ikke tatt med i hensyn til. 

Hva er og hva er ikke inkludert i garantien?

Kostnaden for det nye erstatningsproduktet er inkludert i garantien. I noen tilfeller vil vi reparere ditt nåværende produkt for deg. Vi refunderer ikke noe tap av penger eller annen virksomhet enn kostnaden for selve pærer eller armatur. For eksempel: installasjonskostnader (arbeidstid og kostnader ved leie av heiser osv.) er ikke omfattet av Lampedirekte All-In garantien.
 

Må jeg bruke produktet på en bestemt måte?

For å sikre at Lampedirekte All-In garantien gjelder, må du bruke produktet i under normale forhld, noe som betyr:

 

-  Du må bruke produktene som anbefales på vår hjemmeside, boksen og / eller manualen.

-  Temperaturen i omgivelsene må være mellom -20⁰C og + 30⁰C for LED-pærer.

-  Temperaturen i omgivelsene må være mellom -30⁰C og + 45⁰C for LED rør og alle andre pærer.

-  Luftfuktigheten må være under 80%.

-  Det bør være 10 mm mellom lyspære / armatur.

-  Du kan skru av / på produktet maksimalt 50.000 ganger.

-  Spenningen kan ikke variere mer enn 10% fra 230V.

 

Hvor lang tid tar det å behandle garantien min?

Vi vil gi en løsning i løpet av 24 timer.

Produktet mitt er ødelagt. Hva skal gjør jeg?

Bare send oss en e-post med en kopi av faktura eller ordrenummeret og bilder av lampene du ønsker å fremsette krav på (i bruk og et klart bilde av produksjonskoden). Deretter vil vi kontrollere fakturadatoen og sender deg nye produkter innen 24 timer. Dette er løftet fra Lampedirekte All-In garantien.
 

Jeg fant ut at merkevarene dere selger også tilbyr garanti. Hva er forskjellen?

Lampedirekte selger bare A-merkevarer med garanti. Garantien på disse merkevarene er ofte veldig begrenset og kompliserte. 

 

Begrenset?

Garantien fra merker som Philips, Osram og Sylvania er begrenset til en rekke vilkår. Et av dem er antall timer brukt. Så, hvis du har en 5 års garanti, er det faktisk bare tillatt å bruke produktet i to år i form av timer med bruk. Derfor kan du aldri vite når garantien din utløper.

Komplisert?

Store produsenter har forskjellige garanti prosedyrer for hvert produkt. Philips har 7 dokumenter for garantibetingelsene (33 sider totalt).

Løsning

Vi tar oss av det, dekker alt og gir deg en løsning innen 24 timer.

Hva er ulempen?

Ingenting. Det kan vi love deg.