Hvordan ser jeg ordrestatusen min?
En sjekk av ordrestatusen din kan gjøres veldig enkelt ved å bruke skjemaet nedenfor. Alt du trenger å gjøre er å sette inn e-postadresse og passord i den første kolonnen. Har du glemt innloggingsopplysningene dine? Så løser vi det! Du kan fortsatt se statusen for kjøpet ditt ved å bruke den nødvendige informasjonen i ordrebekreftelsen i den andre kolonnen.
Har du allerede en bruker hos oss, kan du logge inn her.
Vanlige spørsmål om statusen til en ordre
Hvor lang tid tar det før jeg får bestillingen min?
Mesteparten av bestillingene blir sendt innen 24 timer. Det tar vanligvis 3-5 virkedager før den blir levert. Med en gang bestillingen din er sendt kan du sjekke statusen i eposten med sporingsinformasjon som ble sendt i en separat epost. Hvis bestillingen din ikke har blitt sendt kan du sjekke statusen og forventet forsendelsesdato i din personlige kundekonto.
Hva betyr statusen i sporingsinformasjonen?
Med en gang bestillingen din forlater varehuset mottar du en epost med sporingsinformasjon fra transportøren. I denne eposten kan du trykke på sporingslenken for å følge statusen på leveringen din. Vennligst legg merke til at det kan ta litt tid før sporingsinformasjonen blir oppdatert. Dette er fordi pakken ikke blir skannet for hver eneste rute den tar. Tar bestillingen din usedvanlig lang tid å få levert eller har statusen stått uforandret i flere dager? Vennligst ta kontakt med transportøren.
Har du et annet spørsmål knyttet til bestillingen din? Da kan du alltid kontakt vår kundeservice.