• Fri frakt på ordrer over kr. 1250,-
  • Firma: Kjøp nå betal senere
  • All-in garanti inntil 5 år

Returer: hvordan returnerer jeg et produkt?

Det er viktig for oss at du er fornøyd med kjøpet ditt Hvis du ikke er fornøyd med kjøpet ditt kan du, så lenge det er innen 14 dager etter mottak av varene, opprette en retursak. Dette kan gjøres, via din personlige konto på vår hjemmeside.

 

Slik oppretter du en returforespørsel på din personlige konto:

 

  1. Logg inn på kontoen din og klikk på "Mine serviceforespørsler"
  2.  

  3. Klikk på "Foreta en ny serviceforespørsel", velg bestillingen og fortsett
  4.  

  5. Angi antall produkter du vil returnere eller bytte ut i "Servicemengde"
  6.  

  7. Velg årsaken til retur / bytte
  8.  

  9. Hvis du har et defekt eller skadet produkt, kan du up-loade et klart bilde av produktet slik at vi kan fullføre forespørselen din.

 

Når forespørselen din er sendt, vil du motta en e-post med tilleggsinformasjon om behandlingen av forespørselen din.

 

Ofte stilte spørsmål

 

Klikk på et spørsmål nedenfor for å lese svaret.

Hva er returpolitikken?

Hvis du er misfornøyd med eller overhodet ikke fornøyd med produktene dine, kan du innen 14 dager etter mottak av bestillingen starte en returprosess. Følg retningslinjene nedenfor når du vil sende produkter tilbake til oss:?

  • Alle produkter må ikke brukes og ikke skades.
  • Alle produktene må være i originalemballasje.
  • Alle produkter må nevnes på returskjemaet, da vi ellers ikke kan behandle saken.
  • Alle produkter og innhold må returneres trygt for å unngå forsendelsesskader.

Vennligst ikke returner produkter til oss med mindre det er mottatt en e-post fra oss som inkluderer en returslipp på alle produktene.


Må jeg betale returfrakten?

Hvis du har mottatt uriktige produkter, ødelagte eller mangelfulle produkter, eller hvis det mangler produkter i bestillingen, vil vi være ansvarlig for betalingen for den nye ordren. Hvis du vil returnere produkter, på grunn av en selvpåført feil, for eksempel å bestille feil sokkel vil returfrakten, tilbake til vårt lager i Nederland, være for din egen regning.

Denne informasjonen er også å finne i våre vilkår og betingelser, som gjelder både selskaper og enkeltpersoner .


Hva er returadressen?

Etter at returforespørselen din er godkjent, vil du motta en e-post med instruksjoner og en retursedel til vår korrekte aksjeadresse. Pakker som sendes til andre adresser enn dette, vil ikke bli behandlet.



Hvor kan jeg sjekke statusen for min retursak?

Du kan alltid sjekke statusen for din retursak på din personlige konto via nettstedet. Så snart returforespørselen din er godkjent, vil du motta en bekreftelse på e-post.

Når får jeg refusjonen min?

Innen 14 dager etter at returpakken er registrert og mottatt i vårt lager, vil du motta refusjonen din. Refusjonen vil skje på samme måte som du betalte for den opprinnelige bestillingen.

Må jeg betale for erstatning av et skadet produkt?

Hvis du har mottatt et skadet produkt, dekker vi kostnadene knyttet til utskiftningen. Vi forstår at dette kan føre til ulemper, og vi vil gjerne be om unnskyldning for dette. De skadede produktene skal ikke sendes tilbake til oss. Vennligst lever produktet inn på et resirkuleringssted.

Hvordan up-loader jeg et riktig bilde?

Når du vil motta kompensasjon for et skadet produkt, må du alltid up-loade et bilde som tydelig viser skaden på produktet. Hvis skaden ikke er synlig, må du installere produktet ved siden av et fungerende produkt. Merk at i dette tilfellet må produktkoden alltid være synlig på bildet. Se eksempler nedenfor:

broken Noxion LED tubes
Jeg har ikke tilgang til kontoen min, kan du hjelpe meg?

 

Hvis du har problemer med innloggingen din eller noe annet, hjelper vi deg alltid. Vi er klare til å hjelpe deg på vår e-post. Send en e-post til [email protected] med følgende informasjon:

  • Årsaken til ønsket retur
  • Bestillingsnummeret ditt
  • Hvis dette gjelder et defekt eller skadet produkt, vennligst legg ved et klart bilde av produktet.

Du vil motta en e-postbekreftelse, med mer informasjon om returprosessen.


 

Jeg har ikke funnet svar på spørsmålene mine, kan du hjelpe meg?

 

Du er alltid velkommen til å kontakte oss. Vår kundeservice hjelper deg gjerne med spørsmålene dine.